نقش جهان

رویکردی نوین به عمران و معماری ایرانی اسلامی

نقش جهان

رویکردی نوین به عمران و معماری ایرانی اسلامی

این وبلاگ توسط جمعی از دانشجویان رشته های عمران و معماری دانشگاه های تهران، صنعتی امیرکبیر و... راه اندازی شده است و تلاش خواهد کرد تا در جهت احیا و بازتعریف معماری اسلامی ایرانی حرکت کند . و به نقد و آسیب شناسی وضعیت معماری کنونی در ایران و جهان اسلام بپردازد.

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

 نسخه نرم افزار همراه شهرداری تهران (نرم افزار قابل نصب روی موبایل) اواخر سال 90 برای شهروندان تهرانی رونمایی شد و به صورت رایگان بر روی پرتال شهرداری به آدرس www.tehran.ir قرار گرفت و شهروندان با مراجعه به این آدرس، امکان بارگیری و نصب این نسخه را روی گوشی همراه خود داشتند.همچنین در این پرتال می توانید نسخه آیفون و آی پد و نیز ورژن دوم نسخه جاوا و اندروید را که در اواخر سال 91 درسایت قرار داده شده است به صورت رایگان دانلود نمایید.

کلیک کنید
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۳ ، ۲۱:۱۶
مهدی نادری

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، جمال کامیاب مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، با بیان اینکه برنامه ریزی برای طراحی نماد حجمی میدان انقلاب اسلامی از ابتدای امسال آغاز شد، گفت: از میان آثار راه یافته به نمایشگاه اثر مشترک روح الله شمسی زاده و حسین شناور به عنوان اثر برگزید انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه سازمان با انتشار فراخوان از هنرمندان برای طراحی نماد حجمی میدان انقلاب دعوت کرد، افزود: علاوه بر این فراخوان به طور خاص از اساتید برجسته مجسمه ساز برای طراحی نماد مورد نظر دعوت شد و در مجموع 105 اثر به دبیرخانه ارسال شد.

دکتر کامیاب با بیان اینکه داوری اولیه آثار از  مردادماه انجام شد، ادامه داد: هیات داوران متشکل از محمد بهشتی، مهدی چمران، حبیب الله صادقی، مهدی حجت، طاهر شیخ الحکمایی و محمد حسین حلیمی در چند مرحله کارهای ارسال شده به دبیرخانه را بررسی کردند.

رونمایی از طرح نماد حجمی میدان انقلاب+عکس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۳ ، ۱۸:۱۲
مهدی نادری