نقش جهان

رویکردی نوین به عمران و معماری ایرانی اسلامی

نقش جهان

رویکردی نوین به عمران و معماری ایرانی اسلامی

این وبلاگ توسط جمعی از دانشجویان رشته های عمران و معماری دانشگاه های تهران، صنعتی امیرکبیر و... راه اندازی شده است و تلاش خواهد کرد تا در جهت احیا و بازتعریف معماری اسلامی ایرانی حرکت کند . و به نقد و آسیب شناسی وضعیت معماری کنونی در ایران و جهان اسلام بپردازد.

طبقه بندی موضوعی

توجه به معماری اسلامی فراموش شده است

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۱۴ ب.ظ

فرماندار همدان گفت: بعد از گذشت 34 سال هنوز به معماری و نمادهای اسلامی کمتر توجه شده است.

خبرگزاری فارس: توجه به معماری اسلامی فراموش شده است/شوراها قانون‌فروشی نکنند

ه گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق پیش از ظهر امروز در آئین تحلیف منتخبان شوراهای اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه خدمت به مردم باید با روحیه بسیجی انجام شود اظهار کرد: ارتباط دائمی با مردم، گزینش و نظارت بر شهرداران و دهیاران مد نظر شوراهای اسلامی باشد.

وی افزود: توجه به شهر اسلامی بعد از گذشت 34 سال از عمر انقلاب اسلامی فراموش شده و در کمتر شهری در کشور شاهد نمادهای اسلامی و معماری اسلامی در شهرها هستیم.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه معماری اسلامی و هویت‌بخشی به نمادهای اسلامی در شهرها کمتر دیده می‌شود تصریح کرد: شوراهای اسلامی به خالص‌سازی نیت خدمت به مردم، مبارزه با فساد و رشوه‌خواری در شهرها، تسهیل و تسریع کار مردم و استفاده از روش‌های علمی در مدیریت شهری بیشتر توجه کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۳
مهدی نادری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی